Yhteislaulut 10.8 Kalholanniemessä Ari Kajanderin johdolla, musiikista vastasi Kuhmoisten Pelimannit.

Paikalla oli n. 70 innokasta laulajaa nauttimassa tutuista sävelistä; Kultainen Nuoruus, Kuubalainen Serenaadi, Tulipunaruusut yms, lopuksi laulettiin Pirkanmaan maakuntalaulu Kesäpäivä Kangasalla. Väliajalla nautittiin Seniorinaisten buffetista suolaista, makeaa, teen / kahvin kera. Suvisessa illassa tunnelma oli mitä parhain, jatkoa seuraa seuraavana kesänä 2023.

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.