Syyskuu

13.9.2023

Hyvät Seniorit, nyt on otollinen aika hankkia uusia jäseniä!

Kuhmoisten Senioreilla on runsaat 150 jäsentä, mutta lisää mahtuu – ja toivotaan.

Jäseneksi kannattaa liittyä nyt, sillä jäsenyys on loppuvuoden osalta ilmaista, ensimmäinen jäsenmaksu peritään vasta ensi vuonna 2024. Hankkimalla uuden jäsenen, tai jäseniä, olet edistämässä yhtä 35-vuotisjuhlavuotemme päätavoitetta ja osallistut samalla alla kuvattuun ”kisaan”, jossa on tarjolla myös palkintoja.

Jäsenhankintakampanjan säännöt

Kampanja-aika: 1.1. -20.10.2023. Tulokset julistetaan ja palkinnot jaetaan yhdistyksen syyskokouksessa 24.10.2023.

Kriteerit ja palkitseminen:

- Jos yhdistyksemme jäsen on vaikuttanut siihen, että henkilö liittyy jäseneksi, hän saa palkkioksi kahvipaketin ja 1 pisteen ”tililleen” kokonaiskisassa. Uuden jäsenen tulee vahvistaa, että tällä oli vaikutusta hänen liittymispäätökseensä.

- Eniten pisteitä kampanja-aikana kerännyt jäsen saa palkinnoksi  valitsemansa sponsorilahjakortin tai -tuotepaketin. Kaikkien muiden pisteitä keränneiden kesken arvotaan sponsorilahjoja.

- Kaikkien uusien jäsenten kesken arvotaan sponsoripalkintoja.

- Hallituksen jäsenet eivät ole oikeutettuja palkintoihin.

Jäseneksi liittymisen ohjeet ja lomakkeen löydät kotisivultamme kuhmoisten.senioriyhdistys.fi tai ole yhteydessä kehen tahansa hallituksen jäseneen.

Kampanjaterveisin,

Mikko Sinko, hallituksen jäsen – ”kampanjapäällikkö”

mikkosinko@hotmail.com, puh 050 338 1586