Tammikuu

Tapahtumakalenteri tammikuu 2023 sekä ennakkotietoja tulevasta

TAMMIKUU:

Tiistaina 10.1. klo 12 Kuhmolassa:

VIRKISTYS- JA PELIKERHO ”Tullaan tutuiksi”.

Vuoden ensimmäisessä kerhotapaamisessa hallitus esittäytyy. Kuulemme ohjelmatoimintamme uudelleenjärjestelyistä ja tulevista tapahtumista. Tervetuloa keskustelemaan ja kyselemään! Virkistyskerhon jälkeen on pelikerho.

Tiistaina 24.1. klo 12 Kuhmolassa

KUUKAUSITAPAAMINEN: ”Suomen turvallisuuspoliittinen tilanne, puolustusvoimat, yhteistyökumppanit, Ukrainan sodan opit ja Venäjä. Asiantuntijana kapteeni evp. Erkki Häkkinen.

Torstaina 26.1. klo 15

Kirjakahvila kirjaston alakerrassa. Aiheena Mia KankimäenNaiset, joita ajattelen öisin” (Otava 2018). Kirja kuvaa 1800-luvun epätavallisia naistutkimusmatkailijoita, jotka perheettöminä päättivät nähdä maailmaa yksin matkustaen. Kirja on ”…hurmaava sekoitus matkapäiväkirjaa, historiatietoa ja oivaltavia ajatuksia”. Teos on saanut useita palkintoja. Kirjaa voi lainata kirjastosta tai kuunnella äänikirjana. Kirjakahvila kokoontuu kerran kuussa keskustelemaan kirjallisuudesta. Se on kaikille avoin. Tervetuloa!