22.10 Kuukausitapaaminen ja Syyskokous

Tänään kokouksen aluksi oli ansioituneiden jäsenten palkitseminen Senioriliiton, Hämeenpiirin ja Kuhmoisten Senioreiden ansiomerkeillä.

Ansiomerkkejä oli saapunut jakamaan Hämeenpiirin puheenjohtaja Samuli Rautiainen.

Kansallisen Senioriliiton myöntämällä kultaisella ansiomerkillä palkittiin yhdistyksemme puheenjohtaja Martti Kankkunen. Lisäksi kultaisella ansiomerkillä palkittiin seuraavat, Maila Kaiterlahti, Lea Mäkinen, Helinä Lehmussaari, Hilkka Lintunen, Merja Peltola ja Terttu Aho

Hämeenpiirin myöntämällä hopeisella ansiomerkillä palkittiin yhdistyksemme sihteeri Liisa Häkkinen. Lisäksi hopeisella merkillä palkittiin Pekka Lehmussaari, Tuula Saarinen ja Seppo Unnaslahti

Kuhmoisten Senioreiden myöntämällä pronssisella ansiomerkillä palkittiin seuraavat, Rauno Riihimäki, Ahti Uosukainen, Erkki Häkkinen, Eilä Lättilä, Kaarina Hakala.

Palkitsemisen jälkeen pidettiin yhdistyksen syyskokous. Uudeksi puheenjohtajaksi valittiin yksimielisesti Rauno Riihimäki pitkän kauden puheenjohtajana ansiokkaasti toimineen Martti Kankkusen jälkeen. Hallitukseen valittiin Pekka Lehmussaari, Martti Kankkunen, Ahti Uosukainen, Merja Peltola, Eila Lättilä, Tuula Saarinen, Kaarina Hakala, Liisa Häkkinen ja uusina jäseninä Pirjo Savijärvi ja Eija Hännikäinen. Toiminnantarkastajina jatkavat Heikki Vilppala ja Kari Paajanen.

Hämeen piirihallitukseen ehdolle valittiin  Martti Kankkunen

Kokouksen tarjoilusta vastasi Sarin kotikahvila