Toimintavuosi 2022

Puheenjohtajamme Martti Kankkusen tervehdys jäsenistöllemme

HYVÄT SENIORIT

Vuosi on vaihtunut mukavassa talvisäässä. Samalla on osittain vaihtunut yhdistyksemme hallitus. Aloittaessani jälleen puheen-johtajana, on aika kiittää viimevuoden puheenjohtajaa Rauno Riihimäkeä sekä erinomaista  sihteeriämme Liisa Häkkistä sekä muita toimijoita ja hallituksen jäseniä, hankalan vuoden toiminnasta.

Mennyt vuosi oli jälleen poikkeuksellinen koronan aiheuttamien hankaluuksien johdosta, niin kuin jo vuosi 2020.

Hankaluus oli siinä, ettemme pystyneet toimimaan suunnitelmien mukaisesti. Oli paljon tapahtumia, joita jouduttiin perumaan. Se aiheutti lisätyötä yhtä paljon kuin itse tilaisuuden järjestäminen.

Koronan jatkuessa kokoontumisemme näyttää edelleen olevan hankalaa, ei silti anneta masennukselle tilaa. Voimme suunnitella toimintaamme 2022 päätetyn toimintasuunnitelman mukaisesti niissä puitteissa miten tilaisuuksia pystymme järjestämään.

Syksyllä valittu uusi hallitus, johon saimme kaksi uutta jäsentä, on valinnut viisi jäsenisen työrukkasen valmistelemaan yhdistykselle mahdollisia uusia käytäntöjä ja toimintatapoja, joita sitten hallitus harkitsee, ovatko ne kokeilukelpoisia.

Työrukkasen jäsenet ovat Liisa Häkkinen, Satu Harmainen, Mikko Sinko, Ari Kajander ja Martti Kankkunen.

Edellä mainitun lisäksi yhdistys tekee jäsentutkimuksen siitä, mitä jäsenille kuuluu ja mitä toiveita teillä on toiminnan kehittämiseksi.

Odotamme jäsenistöltä runsaasti toiveita yhdistyksemme toiminnan kehittämiseksi.  Kaikkien jäsenten ideat ja ajatukset ovat yhtä arvokkaita.

Lopuksi haluan toivottaa kaikille terveyttä ja iloista mieltä synkeistä ajoista huolimatta.

Ulkoillaan ainakin ja soitellaan toisillemme. Pienikin yhteydenotto eri muodoissa piristää, kun sas keskustella jonkun toisen kanssa.