Kuhmoisten Seniorit ry

Tervetuloa Kuhmoisten Seniorit ry:n kotisivuille!

Olemme 36 vuotias toimelias ja vireä ikäihmisten yhdistys.

Kokoonnumme säännöllisesti 2 kertaa kuukaudessa Kuhmolassa. Harrastamme erilaisten kiinnostavien kerhojen parissa liikuntaa ja virkistystä.

Järjestämme matkoja ja tapahtumia jäsenistön toiveita kuunnellen.

Pienessä Kuhmoisten kunnassa olemme yhteistyössä kaikkien toimijoiden kanssa.

Tavoitteemme on lisätä yhteisöllisyyttä, turvallisuutta ja hyvinvointia ikäihmisten keskuudessa.

Olemme Kansallisen Senioriliiton ja sen Hämeen piirin jäsenjärjestö.

Kansallinen Senioriliitto muodostaa yhdessä kuuden muun eläkeläisjärjestön kanssa eläkeläisliittojen etujärjestö EETU ry.n.

Tule mukaan!

Yhteiset kävelyt keskiviikkona 17.4 ja 24.4. klo 10.00 Kuhmolan pihasta.

Kävelyt jäävät tauolle tämän jälkeen ja jatkamme syksyllä!

Ma 6.5. Kässäkerho Kuhmolassa 9:30-12:00. Valmistamme palkintoja Kiepsaus-tapahtuman arpajaisiin.

Ke 10.4. klo 16.45 Kuhmolan piha: Kuvasuunnistuksen infopaketti seniorit ja juniorit. Suunnistaa voit vielä 2 viikkoa avauksen jälkeenkin! Hae kirjastosta osallistumiskortti ja palauta Senioreiden laatikkoon kun olet löytänyt rastit ja merkaanut korttiin rastin tunnuksen.

Ti 23.4 klo12 Kauppahuone Koskelan muotinäytös Kuhmolassa.

Pääset sivun tiedostoihin näistä painonapeista!

Päivitetty  13.3.2024. Ajankohtaista Kuhmoisten lähitori maaliskuu, asiaa silmistä